Sunday 2 June 2013

klau diberi peluang,aku gunakan sebaiknya...

assalammualaikum semua......haaaa....rindu bhai kat waa punye blog nih.....sayangg...miss u :D terlebih over pulak kan...heheee...akhir nya dapat jugak aku lepaskan rindu aku kat sini...hope korang terhibur k ngan story aku nih...aku nih bukannye penulis yang profesional pon...eh,kau bace jew laa...=D.blogger semua sehat?dah makan belum....napew tak mkan layi,p la makan....dah solat?nape tak solat layi...p la solat...tak pernah dengar eh ayat nih...SEMBAHYANG LAH KAMU SEBELUM KAMU DISEMBAHYANG KAN.... jom solat jemaah jum...dapat pahala lagi....yang tak boleh solat tu,sokay...awok diberi cuti sehingga awak punye cuti tu tamat...jangan nak lebih2 k,aku tampaaa kau kunk... =D garang laaa abg paan nih,takowt kitew taw...hahahaaa....hari tu kan ade budak cakap aku nih garang...aku garang kew??mane adew meyhhh....aku garang2 pun bersebab...aku takkan marah tanpa sebab...korang okey ngan aku,aku layan korang 10 kali baik okey...deal? :D


okey lah,macam dah jauh jew meraban nih...kitew ke tajuk utama kay...kalau diberi peluang sekali lagi,akan aku gunakan dengan sebaiknya....ya Allah....aku rase sekarang macam aku nih dah takdew hala tuju jew....semua bende yang aku buat,semua tak kene...adew jew yang salah...tak tahu kat  mane yang betol....ya Allah,kau berilah aku kekuatan untuk tempuhi semua ujian mu dengan tabah ...kau buka kan lah pintu hatiku ya Allah.....kau permudah kan lah segala urusan aku...amin yarobbal alamin....hurmmm....selalu jugak aku fikir,apew yang akan terjadi pade ku selepas nih....berjaya ke tak?pening palew la fikir macam nih....bagi aku,kalau time belajar,aku belajar lahhh...time main aku main laa...tapi orang tak faham semua tu...betol cakap orang,perasaan kita..kita jew yang tahu....dari segi luaran mungkin kitew boleh tersenyum,gelak sana sini tapi dalam hati kitew ada sapew2 tahu kew?hanya kitew yg yang tahu ......aku tak tahu la npew skunk kan aku kalau buat sesuatu bende mesti aku cepat bosan....why??aku pun tak tahu la apew yg boleh buat aku happy selalu....yess aku tahu,tak selalunya kitew gembira dan tak selalunya kitew sedih...mungkin ada hikmah disebaliknya atas apew yang terjadi....aku redhaa...tapi takut pulak,bilew dah suke sangat nanti menangis...korang faham kan maksu nya?  okey...aku terangkan....contoh eh....sowang budak nih hidup dia happy jew....semua bende yang dia buat semua menjadi...tapi dia angkuh,bongkak,riak....Allah akan tarik semua nikmat yang dia ada....dia kan mendapat kesusahan....pasti dia kan sedih...------faham kan?



okay laa....tanak ctew sedih2 nih....kitew ctew  happy2 pulak eh...okey.... ^_^
nih paan laa,mat jiwang...mesti la ctew pasal jiwang2 nih....hahaaa...mat jambu la katekan....okey....kalau ada sapew terbaca waal kat fb aku..yang terbaru nih,diaorang mesti senyum....ctewnye macam nih taw...time balik padew kedai tadi...nampak la sowang budak nih jalan dengan gf dia...senyum2,borak2....eeeeeee.....seyessss aku jellyyy.....nak sorang yang macam tuh plesssss^_^ hahaaa....tak la,gurau jew....belum ada yang nak kot,tapew la....bak kate membew aku pun....LIMITED EDITION ....^_^korang cuti nih tak hang kew?mesti ada yang da  2 3 kali kan hang...untung la korang...aku tak dapat hang pun taw....sedih nihh... =(  tadew sape nak teman kan aku hang kew? jum la wey....aku bossan la dok rumah jew....aku nak tengok wayang.....sapew ikot aku,aku belanjew dia =) sapew nak? cepatttt....------------------------------------ tawaran ditutop...hehehee.....hope dapat hang jugak la dalam minggu nih...okey la guys,dah mati akal laa....pasal dah lame tak menaip nih...idea pun kureng...lau aku ada story,aku story kat korang eh...okey....daa....assalammualaikum...^_^

No comments:

Post a Comment