Tuesday 25 December 2012

WELCOME BACK TO SCHOOL....

Assalammualaikum....hye guys...korang sehat?alhamdulillah kalau korang semua sihat....korang jangan ingat orang yang sihat tak boleh dapat sakit taw...so,jaga lah kesihatan korang...jangan jadi macam aku nih haa...kan dah demam... >.<  sobsob......but now,alhamdullah...dah semakin sihat....terima kasih ya Allah kerana Kau telah beri ku penyakit ini untuk menguji tahan kesabaran aku....setiap yang berlaku,ada hikmah disebaliknya ...right?  okey....say Alhamdullah when you get anything...tak kesah lah yang buruk or baik....bersyukur dengan apa yang ada....Allah selalu bersama orang2 yang bersabar....

Korang...tak sampai seminggu jew lagi nak bersekolah......alamakkk aiiii......lemah lutut den .....KERAJAAN DIGESA SUPAYA MENAMBAHKAN LAGI CUTI PERSEKOLAH SELAMA SATU BULAN LAGI.....heheee....macam boleh pulokk kan....tak pe lah...tahun baru,azam baru....azam aku tahun nih nak cuba menjadi yang terbaik dikalangan yang baik....i will try to get the best result for my  SPM.....huuu...naik jew sekolah banyak wo tanggungjawab...nak kene belajar lagi,macam2 lagi lah.....sabar jew la....yang penting aku ikhlas....tak kesah lah ada orang suka ke,tak suka ke dengan cara kerja aku,aku mintak maaf....aku nih cuma manusia  biasa yang tak lari daripada melakukan kesalahan dan kesilapan....


hurmmm.....masa kecik2,nak sangat2 cepat besar...but now...bila dah besar nih haa....rindu pulokk nak jadi kecik2.....rindu gilew zaman kanak2 dulu.......err...kalau aku ade mesin putar kan masa,i want to back zaman aku kecik2 ....best sangat2 zaman tu......nak kawan dengan sapa2 pown..takde orang nak marah...kalau tak dapat putar kan masa pown,dapat dalam mimpi pown boleh.....kan..kan...kan...^_^ macam2 budak kejap....same jugak macam sekarang,time form 1  nak sangat2 cepat masok form 5....but now....rasa malas la pulak nak habis kan sekolah cepat2....hurm.....so,gunakan manfaat yang sedia ada...kalau korang dapat pergi sekolah...go on...pergi la ke skolah....woi,orang afrika pown pergi skolah ni pulak kau yang dah ade skola,lepas tu tak nak pegi sekolah pulak...sekolah kau bukannye ade gimau ke,ade tentere israel ke yang datang nk tembak kau....daripada israel tu tembak kau,baik aku yang tembak kau dulu sebab malas pergi sekolah......


korang...bangon...bangon dari dibuai mimpi dunia....dari dibuai mimpi CUTI.....perjalanan hidup kita masih jauh....banyak lagi cabaran yang perlu kita tempuhi...kalau dari sekarang kita dah mula malas belajar,nanti bile dah kawin..anak beranak sape nak tanggung.....aicehhhh....aku cerita beria jew....hehheee....aku jugak sedang berubah dari malas kepada rajin....ulang suara,,,malas kepada rajin...^_^ okey,sambung balik cerita aku tadi....aku bukan nak cerita pasal anak bini la dengan korang...aku just cakap,kalau korang rase aku nih biol or sembang jew kew  atau pape jew lah kan....korang abai kan pesanan aku nih...mane yang rase pesanan aku nih boleh pakai,paling kurang pown sikit la yang boleh pakai...korang gunakan lah dengan sebaik mungkin...mungkin tidak berguna buat masa sekarang,sape tahu ia berguna dimasa hadapan.....


LIFE is awesome......yes....awesome.......kalau kita pandai menguruskan kehidupan kita la....even kita nih tak pandai dalam pelajaran tapi kita boleh mengurus kan kehidupan seharian kita dengan baik..ini lah yang dikatakan LIFE IS AWESOME.......hehee....jauh noo menyimpang nih...mule nye nak cerita pasal sekolah...nih dah sampai kehidupan pulok.....^_^ okey la,di sekolah aku nih tak la berapa pandai sangat tapi....aku boleh buat satu kejutan dalam diam2....bak kata pepatah..tarik benang dalam tepung,tepung tak terabuh,benang tak putus...paham?tak paham diam2...^_^ mungkin tahun nih aku akan banyak diam sikit because nak stdy....tak macam tahun2 sebelom nih...kejap2 nama aku naik dalam skolah tu...aduhhh.....ada yang baik and ade jugak yg tak baik...tapi yang baik tu BANYAK lew...hehee....tahun nih bagi cool sikit laa.....


okey guys,aku pown dah penat nih....kepada jemah,gemok,yang tersayang and kepada semua lahh....kunk ade yang jadi gosip nih kunk....jangan nak poyo sangat laa....^_^....dah2 la korang,asyik nak kene kan aku jew.....nanti aku jahat dengan korang,baru tahu....sory eh kalau aku ade buat salah dekat korang semua....aku nak mintak maaf kat semua yang kenal aku,if aku ade buat salah dekat korang...maaf kan aku....thanks pada yg maaf kan aku...thanks jugak pada yg tak nak maaf kan...semoga Allah memberkati jasa baik korang....aminn.....daaa...Assalammualaikum... <3 ^_^

No comments:

Post a Comment