Sunday 7 October 2012

aku juga bisa nangis...^_^

assalammualaikum you alls........hellow and hyee..... ^_^ paan here right.. .bila aku ada kat sini..mesti la ada story..hahaha...korang semua apa khabar?baik kan...bagus2...oppsss...minggu niy minggu peperiksaan kan..tapi aku mengadap lappy..hee...ape boley buat..ada story...kita share la...bak kata cikgu inggeris aku pown,sharing  is caring...^_^...okey,kali niy aku nak cita pasal tajuk di atas..hahaa...sapa tak kenal farhan...muke lagen,hati cute woo.....^_^ sekali hamba ayat,tombang satu woo...^_^bajet pulak....tembak kunk....hahaa....okey2,citernye cam niy...korang mesti pernah menangis sebab cinta kan?haha...same la kita....gua dulu pena jugak nangis sebab cinta....dekat skola pown pernah taw...hahhaaa...sumpah tak tipu....tu dulu la...now dah matang sikit...^_^  memang tak dapat dinafikan kadang-kala cinta membuat kita menangis bagai tak ingat dunia...maklum la..bila bercinta,semua indah kawan....kentut pown kate wangi....:D  cinta yang sah pown kadang-kala boleh runtuh..inikan pula cinta yang belum tentu jadi milik kita......so,kesimpulannye disini kita perlu la berwaspada ketika bercinta.....jangan terlalu ikut perasaan sngt...takot perasaan makan tuan....mengikut lirik dalam lagu yang berbunyi...macam niy....aku juga bisa nanges jika kekasih hati ku pergi meniggalkan aku.....wooo...ini la perkara yg aku paling takut waktu bercinta....mawu nye tak menanges kau..tak sanggup den ....^_^ cukup la sekali den kene....sye syg awak tapi awk buat sye mcam tu...sedih+kecewe gilew babeng+rase cm nk mati mase tu pown ada tawu.....tapi thankz awk kerana pernah gembirakan hati sye walau pown tak lame...terima kasih kerana mengajar sye erti percintaan....okey ...dah2...sudah..cukup2 sudah..cukup sampai disini saja....hahhaaa...menyanyi pulak aduiiii...^_^  korang jugk mesti pernah menangis kerana kekasih anda diambil orang....haa....paling aku tak suka cm tu la....penat korg bina mahligai,tibe2 kekasih korg diambil orang....so sad...  =(   tapi kan...mencintai seseorang yang tidak dikenali after dikawinkan...lagi menarik..taw...^_^ macam cerita I'M NOT SINGLE ....hee...mane yg jiwang2 tu mesti tersenyum + tersengeh-sengeh bile tngok ctew tu...dalam ctew tu farid dan lissa dikawinkan tanpa ada perasaan syg atau cinta antara mereka....byk dugaan yg perlu mereka tempuhi....tapi....berkat kesabaran farid dalam menempuhi liku2 percintaan,akhir nye mereka bersatu hati...sayang menyayangi,malahan bahagia bersatu....^_^  sweet gitu....aku nak sngt2 pasangan aku sweet cm tu....dalam kasar dia,tersembunyi kelembutan untuk pasangan nye...^_^ untung laa kan sape dapat pasangan yg ala2 sweet gitu...^_^  
 okey....gambar diatas adalah owner blog of hidup biar selambew....hahahaa....simple jew.... okey la korang...sebarang komen atau idea...sila tinggsl kan komen anda....kerjasama anda amat dihargai...sekian terima kasih....hahaa...dah maca promoter pulak aku...calobeteyy...assalamualaikum....^_^

No comments:

Post a Comment