Saturday 1 September 2012

SAHABAT ^_^

Assalammualaikum....paan here....hye my blog...i really miss u..u know?hahaa....lame gilew gua tak story kat blog gua niy...hahhaaa....garang sikit....sory taw korang,aku lambat sikit masuk kn story baru...okey la..korang sihat?how your raya?mesti best kan...untung lahh...^_^  mesti dapat duit raya banyak kan....sedar tak sedar,raye dah nk 2 minggu dah...kejap jew kan masa skunk berlalu....hurmmm....bak kata AXL pown..andai dapat ku undur kan putaran dunia kan best....hahahaaa...best sngt2 zaman kanak2...^_^

okey la guys,korang nmpak kn tittle kat atas tuh....FRIEND...yes...teman....gila lah sapew dalam dunia niy tak de teman...hahaaa...aku ramai sngt kawan...tapi tak semua yg suka kawan dengan aku...ntah la...ada kata aku dah teruk...sape laa yg ckp cm tu kan....come face to face depan aku then cite ape masalah aku kay...bawu lah aku tabek kau....okey stop lan,kau nk story kawan kau yg baik kan...bukan yg tak nk kawan dengan kau lah....ape la aku niy...okey2....kawan yg baik pown ramai jgak...tapi aku ada kawan yg rapat jugak la dengan aku....2 boys and 3 girl...yang boys tu nama dye AMIRUL+MN mmbe sekelas dengan aku la sejak sekolah rendah lagi dan fom one ALANG until now....yeahh...nk kate baik tu,boleh la....kadang2 buat aku sakit aty jugak la denga perangai dye....hahhaa....takpe2,kawan tetap kawan maa......biasa lah,lelaki...gurau memang kasau...ape ade hal....lu baik sama wa,wa baik sama lu...^_^ now the girl....hahaaa...gurl yg pertama,nama dye MAZNI NADIA atau pkwe dye ckp dekat aku MN macam plate moto aku...hahhaaa....pkwe dye tu lah mmbe baik aku yg boys aku cakap tadi....hahaaa....kelakar + jeles sikit pown ada kat dye orang niy bile tngok dye orang date.....sumpah jeles siotttt.......={ hahaaaa....takpe2,tu sume tak penting lagi buat masa skunk....now kita kawan....so kawan la selagi tiada halangan....hahaa...oke,MN niy dye mnje orang nye....senang cite....budak yg kuat touching laahhh....:D sory mok,gua mengata lu kejap....hahahaa.....tapi haty dye baik....seorang yg selambew....hidup simple....untung sape dapat dye =D hahaaa....now gurl yg kedua.....nama dye start from capital NA....hahaa...sape tahu..diam2 suda...okey2dye niy kecik + comel....hahaaa...aku suka kene kan dye...haha..aku niy jahat..opsss,bukan jahat la dato farhan...nakal jew...XD haha...dye niy baik aty...kadang kuat touching jgak...^_^...nak tak nak,kene jugak bagi dye semangat...jadi hero kejap...haha..byk la kau punye hero lan...study first okey...get the best result then keje cari duit dulu..kasi mk ayh dulu duit...baru boley pikir pasal KAWIN.....aku niy bab2 kawin memang aku suka...suka sngt2 XD...hahahaa...gurau....ape2 pown NA,u are my friend...and the last gurl is double A...hahahaa....only that boys know who is Double A .....yes,kte orang memang tak pernah jumpa...berbeza denga kawan2 aku yg aku sebut kn nama nye diatas....semua aku pernah jumpa...tapi double A niy jew yg aku belom pernah jumpa....never mind....kalau ada umur,kitew jumpa jugak kan tapi dye ada ajak datang rumah...nanti la eh wak...^_^....okey,dye baik...kteorang kenal dah 3 - 4 bulan la jugak...dye niy manja....hahaha....gatal pulak aku kan....dye niy peramah jugak orang nye...aku nak sngt2 jumpa dye...nk face to face dengan dye....bukan ape,aku nk kawan dye dengan ikhlaz....myb dye tak nk jumpa kot...mklum la,dye anak orang brader...aku budak kampung ajew...hurmm....tapi..!!!ape aku kesah,aku tetap nk kawan dengan dye jugak...!!! kite kawan kan double A....^_^gua sayang lu orang semua lah kawan....jangan lupa kan aku bile dah besar nanti suda la....kesian dekat aku taw...^_^
sahabat.....bermaksud kawan yg sering berkongsi suka dan duka mereka bersama kita....jadi,kita sebagai sahabat yg baik,perlu membantu kawan2 kita yg ada masalah....tapi bantu ape yg kita mampu jew lah...jangan pkse sngt diri kita....itu lah nme nye kawan...kadang2 sebuah percinta diahiri dengan perpisahan tetapi sebuat persahabatan diahiri dengan seribu satu kenangan yg indah buat kita.....
aku harap korang dapat menerima kelemahan dan kekurangan aku sepanjang kita berkawan....aku mintak maaf kay jika aku ada bat salah dekat korang....aku doa kn  korang hidup bahagia....doa kn aku jgk..^_^
mak ayah.doa kn an berjaya kay...=D

      kepada nama2 diatas,sory late update sory about u all's....^_^kuih popiah kuih donat,okey guys,paan sudah penat.... i cehhhh....paan dah berantun niy....anak ikan anak katak,amacam paan pantun okey tak? =D hahahaa....cukup duit paan hapenning nak pergi haji,thanks kepada yg puji ^_^...perasan pulak mmbe...okey2 ,paan gerak dulu...hope korang happy baca story kali niy kay....assalammualikum....^_^

No comments:

Post a Comment